Hogyan építs nyereséges tanácsadói bizniszt és válj piacvezetővé
Szeretnéd végre érteni, hogy hogyan építenek ikonikus és élettel teli énmárkát az ország legnépszerűbb, évi 50-100+ millió forintot kereső, elismert tanácsadói, szakértői, szolgáltatói - miközben nem égnek ki évente nettó kétszer?
Velük dolgozom és tőlem tanulnak, úgyhogy jó helyen vagy!
Mit szólnál ahhoz, ha még idén stabil alapokra kerülne a tanácsadói vállalkozásod, ami képes végre felszabadítani a szó minden értelmében?
Többé nem kell kimerülésig azon görcsölnöd, hogy hogyan töltöd meg a naptárad álomügyfelekkel. Mit szólnál ahhoz, ha kérdés nélkül megfizetnék a munkád árát, és végre fejlesztésre, tanulásra és csupa olyan izgalmas dologra fókuszálhatsz, amit élvezel?
Hello,
Oravecz Nóri vagyok.
Tanácsadók, szolgáltatók,
énmárkáit teszem szerethetővé és monetizálhatóvá, az egyedi, bevált hirdetés- és nyomulásmentes formulámmal.
Megmutatom, hogy hogyan add el magad nyomulás nélkül és érd el, hogy értsék, hogy miért téged válasszanak.
Megtanítalak arra, hogy hogyan beszéld a közösséged nyelvét, és hogyan érd el, hogy a követőkből az áradat kérdés nélkül megfizető ügyfelek és tanulók váljanak organikusan.
Bele se akarok gondolni abba, hogy mennyi stresszt spórolhattam volna meg..
.. ha valaki kézen fogott volna, és átadta volna azt a tapasztalatot és tudást, amire az elmúlt 6 év során tettem szert: azt a hirdetés- és nyomulásmentes módszertan, ami a munkámat gördülékennyé, az ügyfeleimmel való közös munkát hatékonnyá teszi, miközben a saját szakértői énmárkám szépen épül, profitot termel és valóra váltja a legvadabb álmaimat, legyen szó egy 6 hónapos tanulmányútról Vancouverben, vagy épp egy dokumentumfilmkészítés tanfolyamról New Yorkban a New York Film Academyn.
Ám mivel senki sem fogott kézen az elején, ezért éveken át éjt nappallá téve teszteltem, míg kialakítottam a saját metódusomat.
Idővel már arra is lehetőségem nyílt, hogy a legjobbaktól tanulhassak itthon és külföldön is - a mentoraim a világ top social media szakemberei, befektetői, vállalkozói.
Ez a bizonyítottan működő, magas elérést, hype-ot, profitot termelő módszertan mára több ezer énmárkaépítőt segített a tananyagaimon, előadásaimon, workshopjaimon, programjaimon, kurzusaimon és posztjaimon keresztül, és ugyanez a metódus építi az ügyfélköröm vállalkozásait.
A jó hírem pedig az, hogy neked nem kell egyedül feltalálnod a spanyol viaszt:
A karrierem során először osztom meg ezt a tudást a Tanácsadói Bizniszépítés Mesterkurzus tananyagai által, hogy végre a következő szintre emelhesd a vállalkozásod.
Úgy fog átalakulni az énmárkád, hogy közben azon kapod magad, hogy újra visszaköltözött beléd az élet, a közösséged feléled, és nemcsak túllátsz a korlátaidon, de lazán le is döntöd őket.
Tölts velem pár napot,
és végre érteni fogod, hogy miért nem azt az eredményt kaptad eddig, amire mindig is vágytál.
A gyakorlatias mesterkurzusok, a bevált módszertan az azt támogató segédanyagok segítségével a program végére világos lesz, hogy miképp működtetheted úgy a tanácsadói bizniszed, mint az ország piacvezető szogláltatói, hogy végre a vállalkozásod téged szolgáljon, és megadjon mindent, amire csak vágysz.
Megosztom veled azt a 3 lépcsős folyamatot, amelynek a birtokában élettel töltheted meg az énmárkádat, a bizniszedet, a tartalmaidat, a szolgáltatás portfóliódat, és a termékpalettádat.
Nem akármilyen énmárkastruktúráról beszélünk. Ikonikus, a közösségében nyomot hagyó, visszatérő, stabil ügyfélkört építő, karakteres, a média érdeklődését felkeltő, értékesíteni játszi könnyedséggel tudó, tudatos, komoly profitot generáló, sikerre ítélt énmárkakoncepció kialakításról lesz szó.
Púp a hátadon a tartalomgyártás?
Halvány lila gőzöd sincs, hogy mit posztolj, amire végre reakció is érkezik? Tisztában vagy azzal, hogy van hova fejlődnöd még ezen a területen? Esetleg úgy érzed, hogy abszolút steril, és botrányosan unalmas a tartalmad? Ott a kidolgozott értékesítési tölcsér- és folyamat a kezedben, de annyira unalmasak a szövegeid, hogy elalszanak azok, akiket sok pénzért oda tereltél?
Indokolatlanul alacsonyan árazod magad? Minden vágyad, hogy végre megfizessék a munkádat?
Nem vagy biztos az áraid kialakításában, csak azt tudod, hogy nem fenntartható a 10-15-30 ezer forintos konzultációs óradíj? Szeretnéd érteni, hogy mi a módja annak, hogy megkérhesd azt az árat, amit egyébként megér a szolgáltatásod, mindezt úgy, hogy kérdés nélkül kifizessék?
Nem tudod, hogy hogyan állítsd össze úgy a csomagjaidat és kurzusaidat, hogy érjenek is valamit?
Nem látod a fától az erdőt? Megfizetik az óradíjadat, de szeretnél többet keresni online? Elképzelésed sincs, hogy hogyan állíthatnál össze népszerű szolgáltatásokat, kurzusokat, tanfolyamokat? Minden vágyad, hogy pörögjenek a digitális termékeid, de nem tudod, hogyan találd meg a megfelelő témát, hogyan építsd fel a kampánykommunikációt és hogyan értékesítsd lépésről lépésre?
A családod, a gyereked, a magánéleted kiteregetése nélkül
A legtöbb énmárkaépítőben még mindig ott a zavar a témával kapcsolatban és azt hiszi, hogy kutya kötelessége megmutatni a magánéletét ahhoz, hogy figyelmet kapjon. Nos, szeretnélek feloldozni: én sosem tettem, a tudásom, a munkám, a személyiségem alapján jutottam el oda, ahol ma tartok - ahogy az ügyfeleimmel sem a magánéletükre alapozzuk a szakértői/tanácsadói énmárkájukat. Ha szeretnéd, persze mutasd meg - de semmi nem kötelező.
Felejtsd el a hirdetéseket
Hogy mondta Klapka György? „Aki pénz nélkül nem tud pénzt keresni, az pénzzel sem tud.” Megmutatom, hogy hogyan tudsz pénz nélkül pénzt csinálni. Ragaszkodsz a hirdetéshez? Semmi gond. Azzal, amit itt tanulsz majd, sokkal jobban fognak teljesíteni a hirdetéseid.
Nyomulás- és rámenősség nélkül
Nyugi, senkire sem kell ráírnod, a tartalmaidnak sem kell nyomulósnak lennie. A követők zaklatása nélkül is lehet sikeres tanácsadói bizniszt építeni. Ha ez a stílusod, persze csináld, ha nem, akkor tarts velem, és megmutatom, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet és építhetsz valódi elköteleződést.
Több, mint 4000 óra konzultáción , több, mint 600 vállalkozóval,
6 éven át teszteltem a folyamatot.
Neked csak pár órára lesz szükséged.
Tudom, ez több, mint valószínű, hogy szembemegy azzal, amit eddig próbáltál..
Mégis miért hallgass rám? Ki az az Oravecz Nóra? 🤔
Egyedi énmárkakoncepciókat építek 🏗️
- de írtam már 9 bestsellert 📚, ami több, mint 160 000 példányszámban kelt el 🤯, interjúztattam nemzetközi világsztárokat a HuffPost számára👩🎤, és egy ház árát költöttem 2017 óta tanulásra ✈️
- mindezt egy alig 1000 fős zárt csoportból finanszíroztam éveken át, hirdetés nélkül.
Szolgáltatókkal, tanácsadókkal, nemzetközi startupokkal, befektetőkkel, producerekkel dolgozom most már lassan 6 éve azon, hogy egyedi, a személyiségükre, tudásukra, tapasztalatukra szabott énmárkakoncepcióval a kezükben bármit megvalósíthassanak a saját határaikat tartva, a saját szabályaik szerint, a világon ott és úgy, ahogy szeretnék.
Több, mint 600 vállalkozóval dolgoztam személyesen az elmúlt 6 év alatt, több, mint 4000 óra konzultációs rutin van a hátam mögött. Magyarul bátran kijelenthetem: nem tudsz olyat mutatni, amit ezen a területen még nem láttam.
Írtam könyvet az énmárkaépítésről Van egy ötletem címmel, és egy tervezővel is elláttam az énmárkaépítőket (Énmárka tervező).
Több, mint 100 teltházas előadást tartottam országszerte, előadtam az Influencer Marketing Napokon New Yorkban, részt vettem a San Francisco Tech Fashion Week panelbeszélgetésén egyedüli európai szakértőként, a WebSummiton és a Collision Conf-on pedig pitch zsűriként és mentorként. Tanítottam blogolást a TV2 Akadémián.
2016-ban a Forbes Legbefolyásosabb Social Média Arcok listájára egyedüli bloggerként kerültem fel, 2018-ban az Elle Nők a Médiában listáján Influencer kategóriában szerepeltem. A Forbes 2020-ban publikált egy portrét rólam.
Az elmúlt években olyan neves nemzetközi ügyfelekkel dolgoztam, mint a Technogym startup stúdiója, az OptiMonk, a Sweatcoin, vagy épp a Hawaii-i startup inkubátor (Blue Startups).
Fúrja az oldalad a kíváncsiság, hogy mégis..
Hogy mégis hol, milyen gyakran és miről posztolj? 🤯
Hogyan növelheted a top tanácsadókhoz hasonlóan az értékedet és lehet magasabb óradíjad? Hogyan jutsz el a 60 000 forint és afeletti óradíjas státuszig? 💰
Hogyan alakítsd úgy a kommunikációd, hogy a megtanult vevőszerző stratégiád valóban működjön?
Hogyan tehetnéd profibbá, gördülékenyebbé, kiégéstől mentessé a munkafolyamataidat?
Hogyan legyen tele a naptárad folyamatosan minőség ügyfelekkel?
Hogyan találd meg a titulusod, a niche-ed, azt, ami megkülönböztet mindenkitől?
Hogyan alakíts ki népszerű szolgáltatásokat, digitális termékeket, kurzusokat, programokat, amiket visznek majd, mint a cukrot?
Szeretnéd a követőidet vásárlókká, ügyfelekké alakítani?
Forbes
"Oravecz Nóra (már) huszonévesen szinte mindenkinél többet tudott a korszerű marketingről."
Amit pár óra leforgása alatt megtanulhatsz..
Nézzük a 3 lépcsős folyamatot.
1. hónap: Énmárka alapozás
Fókusz: egyedi énmárkakoncepció alapjainak lerakása
Teljesen mindegy, hogy kezdő vagy haladó vagy, ez egy kulcsfontosságú lépés lesz. Végigviszlek azon a folyamaton, amivel az ügyfeleim énmárkáit alapozzuk és erősítjük meg. Ugyanazokon a feladatokon és templateken dolgozol majd, amiken ők, ugyanazokat az információkat, használati utasítást, és nézőpontokat kapod meg, amiket ők. A cél pedig az, hogy ki tudd alakítani az egyedi énmárkakoncepciódat, amihez minden segítséget és mankót megkapsz.
Kérdések, amikre választ kapsz:
- Hogyan határozzam meg az egyediségemet, a piaci rést, a nichemet?
- Hogyan írjam meg a bemutatkozásaimat?
- Miért fontos, hogy legyen egy honlapom és hogyan mutassam meg magam?
- Hogyan néz ki a személyes márka kézikönyv, és miért elengedhetetlen?
- Hogyan kerülhet a teljes online és offline jelenlétem végre összhangba velem?
2. hónap: Monetizálás
Fókusz: Bevételi források (lábak) és work flow kialakítása
Nagyszerű dolog, hogy hajt a hivatástudat, és szeretnél segíteni az embereknek, de az sem árt, ha nem hónapról hónapra élsz, vagy ha beéred annyival, ami beérkezik csak mert egyrészt bőven elég, másrészt elképzelésed sincs arról, hogy hogyan hozhatnál többet ki belőle. A program második hónapjában megmutatom, hogy hogyan lesz (még több) pénzed a tudásodból, hogyan szerezhetsz minőségi, visszatérő ügyfeleket, akikkel imádsz dolgozni, hogyan értékesíthetsz még több online programot és kurzust, és teheted mindezt organikusan, csigatempó nélkül.
Kérdések, amikre választ kapsz:
- Hogyan monetizáljam a tudásomat, szakértelmemet?
- Mi a az metódus, és miért van rá szükségem?
- Hogyan tornásszam feljebb az óradíjamat? Út a 60-100 000 Ft-os óradíjig
- Hogyan legyen tele a naptáram folyamatosan ügyfelekkel hirdetés nélkül?
- Határállítási stratégia: Hogyan húzzam meg a határokat, hogy mindenki boldog legyen?
- Milyen megállapodásokra, dokumentációkra lesz szükségem?
3. hónap: Storyselling
Fókusz: értékesítés aktivitást és bevételt generáló tartalomstratégiával
A harmadik hónapra már nem lesz kérdés, hogy ki vagy, az énmárkád struktúrája, a szolgáltatásaid és termékeid téged szolgálnak és összhangban vannak Veled, szóval mostanra már világos számodra, hogy hogyan tudod kamatoztatni a tudásodat. A program utolsó hónapjában bekapcsoljuk a tartalomstratégiát is a gépezetbe, és megmutatom, hogy hogyan tudsz szimplán tartalommal bizalmat és közösséget építeni, és persze a legfontosabb: lazán, nyomulás- és erőlködés nélkül értékesíteni.
Kérdések, amikre választ kapsz:
- Piacfelmérés másképp: hogyan derítsd ki, hogy mire van igény?
- Hogyan használd a megszerzett információt arra, hogy ütős landingeket és semmihez sem fogható egyedi programokat állíts össze?
- Hogyan határozd meg azt, hogy melyik felületen miről és hogyan célszerű kommunikálnod?
- Rugalmas, hétköznapi, elérést generáló tartalomstratégia
- Kampánykommunikáció szuperhatékonyan, hirdetés nélkül
Wolf Gábor
"Az énmárkaépítés tudománya abszolút az ő nevéhez köthető itthon, ideje legnagyobb részét elkötelezte a tanulás mellett, ráadásul főleg külföldön. Marketingesnek Amerikába menni olyan, mint szakácsnak Franciaországba."
Kinek szól a program
Szolgáltatóknak, tanácsadóknak, szakértőknek, befektetőknek, vállalkozóknak, pszichológusoknak, coachoknak, kreatív szakembereknak, PR szakembereknek, edzőknek, táplálkozási tanácsadóknak, közösségi média szakembereknek, üzletasszonyoknak, üzletembereknek, véleményformálóknak, jóga tanároknak, induló tehetségeknek, sikerszerzőknek, lakberendezőknek, belsőépítészeknek, hírességeknek, úttörőknek, bárkinek, aki tanít, tanácsot ad, szolgáltat, inspirál, másokat segít, előadásokat vagy tréningeket tart, ügyfélkört épít, kivitelez, szolgáltatást értékesít, könyveket ír, online kurzusokat, digitális terméket értékesít.
Kollár Anna, Self-love coach
"Az utolsó élő Q&A-n olyan kérdéseket tettél fel amikkel azóta is dolgozok... Wow! Hihetetlen voltál! Lenyűgöző volt, ahogy egy kérdésemből rájöttél a legnagyobb hátráltató elakadásomra. Valóban bekorlátoz az eddigi énmárkám, és fordulóponthoz érkeztem. Eddig is volt egy álmom, amilyen irányba el akartam indulni, de nem mertem, mert a mostani márkám biztonságot és kiszámíthatóságot adott. De mennem kell, itt az idő, hogy a következő szintre továbblépjek, akármi legyen is az. :) Példaértékű, ahogyan a saját énmárkád is változik, és bátorít, hogy én is merjek hallgatni az intuíciómra. Merjek továbblépni. Köszönöm, hogy vagy, és hogy már hosszú évek óta mindig továbblöksz, amikor szükségem van rá."
Mikor nem való Neked a program?
A csalódás elkerülése végett fontos tisztázni, hogy valóban neked való-e ez a program.
Ha még nincs legalább 1-2 év aktív szakmai gyakorlatod
Ha a passzív jövedelem minden vágyad
Ha nem ismered és használod a közösségi média felületeket
Ha nem konzultációkból, tanácsadásból, kurzusokból, előfizetői rendszerből, online programok, könyv, stb. értékesítéséből élsz
MLM énmárkát építesz
Abszolút nincs közösséged
Morvai Natália
Adószakértő #AdóMentor
“A Tanácsadói Bizniszépítés Mesterkurzus során Nóri széleskörű rálátása és tapasztalata kapcsán, valamint a közvetlenségével az énmárkaépítés szemléletét és kellő tudás mélységét kaptam a témában. Sokkal több elméleti és leginkább gyakorlatban is alkalmazható tudást és infót kaptam tőle, mint eddig bármely fizetős tananyagban és tréningen együttvéve.
Nóra nemcsak általánosságban vagy a levegőbe beszél, a hogyant is elmondja, mutatja. Hús-vér példákkal szemlélteti és mélyíti, hogy valóban érthető és magunkra szabható legyen. Ezáltal valódi és a gyakorlatban is alkalmazható tudást és tapasztalatot ad át a jól felépített tananyagaiban, és a letölthető segédletekben. Működőképes rendszer folyamatokat adott át a leckéiben. Ezek nem szezonális vagy trendekre épülő információk, hanem hosszútávon is alkalmazhatóak.
Nemcsak egy-egy pici tananyagot vagy infó morzsát kapsz, egy-egy kiragadott témában, hanem egy komplex és struktúrált programot stratégiával, és a szemléletet arra vonatkozóan, hogy mindig 2 lépéssel előbbre is tudj gondolni.
Mivel a Nóri által a mindennapokban is tesztelt és a gyakorlatban is használható komplex tudásanyagot kapsz, így az eredmény garantált.
Őszintén, életem egyik legjobb befektetési döntése volt Nóri TBM programja! Szívből, csak ajánlani tudom."
Hogyan épül fel a program
A három lépcsős folyamat minden lépcsőjét ától cettig feldoglozó, lényegretörő mesterkurzus szócséplés nélkül
Haladj a saját tempódban, és használd ki a hozzáférésedet, amit 2023. december 31-ig biztosítok.
A módszertan beépítéséhez szükséges sablonok, templatek és útmutató hanganyagok
Több tucat olyan segédanyagot és magyarázó hanganyagot (ezek is felérnek egy-egy kurzussal) találsz a kurzus alatt, ami segít a tudatos énmárkaépítésben.
Módszertan
A mesterkurzusok alkalmával megosztom Veled azt a módszertant, amit alkalmazom. Folyamatosan új tananyagokat és segédanyagokat fejlesztek, így még ha 1-2 hónapja dolgoztál velem, akkor is rengeteg újdonsággal várlak.
Miért fontosak a módszert kiegészítő templatek és sablonok?
A munkám során hamar egyértelművé vált a vonalvezetők, gondolatindítók, és persze a struktúra szükségessége, így idővel a módszertanom mellé kérdéssorok, sablonok, templatek készültek, amik nemcsak vonalvezetőként szolgálhatnak, de gondolatindítónak is tökéletesek. Odáig vagyok a templatek fejlesztéséért: havonta több tucat új sablont hozok létre.
Önállóan, egyéni konzultáció nélkül is könnyedén tudod használni őket. Segítségükkel pikk-pakk össze tudsz állítani egy ajánlatot, megírhatod a bemutatkozásaidat, és így tovább.
Nem szimplán egy adag Word doksit adok a kezedbe: minden segédanyag mellé jár egy rövid használati útmutató is.
Török Dávid, Ingatlanszakértő
“A Nórival való együttműködésből akkor tudod kihozni a maximumot, ha szembe tudsz nézni és őszinte vagy saját magaddal szemben, képes vagy kilépni a komfort zónádból és hajlandó vagy kő keményen dolgozni az eredményért. Nem halat kapsz tőle, hanem megtanít horgászni. Azóta is sikerrel használom azokat a tanácsokat, technikákat amiket Nóritól tanultam.”
Mi lesz a kezedben alig pár óra múlva?
Ez egy eredményorientált mesterkurzus mellett könnyedén használható templatekkel segítelek, így a tanultakat akár azonnal alkalmazhatod.
Hogyan foglaljam össze átláthatatóan a magam, a kivitelezőim és a jövőbeli munkatársaim számára a márkám alapjait? ('Személyes márka kézikönyv' minta biztosított)
Hogyan írjam meg a bemutatkozásaimat a különböző felületekre? (segédanyag biztosított)
Hogyan határozzam meg a metódusomat? (kérdéssor)
Mi szerepeljen mindenképp a honlapomon? (vonalvezető biztosított)
Hogyan érjem el, hogy a média foglalkozzon velem? (stratégia lépésekre lebontva + outreach email template)
Hogyan állítsak össze egy profi ajánlatot az ügyfeleim számára? (template)
6 lépcsős kampánykommunikációs stratégia
Hogyan húzzam meg a határaimat az ügyfeleimmel szemben? (megállapodás váz)
Piackutatás - Hogyan húzzam ki a közösségemből, hogy mire van szüksége? (Kérdőív formula)
Hogyan hozhatnék létre még egyedibb, még profibb, bestseller szolgáltatásokat? (ügyfélelemzés sablon)
Miért célszerű tartalom adatbázist létrehozni, és hogyan tudod felépíteni? (excel minta)
Mire figyeljek oda, mielőtt fotózást szervezek? (útmutató)
Élőznék, videós tartalmat gyártanék: mire lesz szükségem, hogy álljak neki? Milyen hátteret válasszak? (útmutató)
Lupán Ágnes, Lupán Német Online
A sikerességnek sokszor én magam is akadálya voltam, mert nem tudtam kívülről egy sikeres egységként látni, így képviselni sem tudtam a vállalkozás küldetését. Mióta lefektettük az alapokat, elkészült az új honlap, amit szintén közösen dolgoztunk ki Nórival, hogy az is mindent visszatükrözzön, amikről mi beszéltünk mindvégig. Azóta nemcsak én érzem, hogy összeállt végre a kép, amire előtte annyira vágytam, de csupa ilyen visszajelzés érkezik minden területről. Ez köszönhető egyrészt a konkrét munkának (szövegek, felépítés, stratégia), másrészt a bennem végbement változásoknak.
Mennyibe kerül?
Azt a folyamatot, amin a program során vezetlek végig legalább két 4 alkalmas konzultációs csomag egymás utáni foglalásával járhatnád végig, ennek az összértéke 1 000 000 Ft + ÁFA.
Ám a csomag ára ennek töredéke.
Beck Laura, Grafomentor
"Neki köszönhetem, hogy most azt az életet élem, amit mindig is szerettem volna. Emellett mivel a személyiségemet is látta, könnyen be tudtuk ezt is építeni a honlapba, így kizárólag olyan ügyfelek találnak meg, akikkel imádok együtt dolgozni. A tavalyi évem legjobb döntése volt vele dolgozni. Nóri olyan mint egy pszichológus. Jobban látott, mint én magamat és a legjobbat hozta ki belőlem és a vállalkozásomból is. Egyszerűen nem tud hibázni, így ha őt választod, biztos lehetsz a fejlődésben. Ha egy mondatban kéne leírnom mit is csinált: Megváltoztatta az életem.”
GYIK
Milyen felületen érhető el a kurzus?
Mi van akkor, ha valamelyik területtel nincs problémám? Akkor is meg kell csinálnom a feladatokat?
Meddig érem el a programot?
Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?
Megoszthatom mással az itt tanultakat?
Megoszthatom a jegyzeteimet, az előadások diáit, a templateket online?
Gálik Klára, Coach
“Elkezdtem alkalmazni az általad tanultakat és elképesztő eredménye lett. Lesz egy ingyenes programom szeptemberben és Facebook HIRDETÉS NÉLKÜL csupán posztokból és hírlevélből már több, mint 725 jelentkező van. Elképesztő számomra. Köszönök mindent! Nagy szükségünk van Rád!"
Hofer Noémi, Gazdasági- és üzleti tanácsadó
(Forbes - 20 Legbefolyásosabb nő)
“Nóri sokat segített abban, hogy gazdasági tudásomat és a nemzetközi nagyvállalatoknál megszerzett tapasztalatomat a magyar vállalkozóknak nyújtott szolgáltatásokká formáljam. Az ő biztatására és támogatásával, szakszerű és egyben praktikus tanácsait alkalmazva kezdtem el 3 éve szakmai blogot írni. Már akkor a második cikkem az Index címlapjára került. Hosszabb szünet után kb. egy éve újból rendszeresen írok és szinte minden cikkem címlapra kerül. Nóri tanított meg az alapokra, amiből azóta sok tanulással, írásgyakorlással kifejlődött a saját stílusom. Kreatív ötleteivel együtt találtuk ki a kezdeti szolgáltatás-csomagjaimait is és indítottuk el a honlapomat.”